Loading...
0.00 €0ks

Často pokladané otázky

V nasledujúcej sekcii nájdete odpovede na často kladené otázky týkajúce sa Vášho zákazníckeho účtu, nakupovania, procesu doručovania a ďalších tém. V prípade, že ste napriek tomu odpoveď na svoju otázku nenašli, kontaktujte nás prosím
Obchodné podmienky

1. Nedarí sa mi prihlásiť, ako mám postupovať?

Pokiaľ ste mali účet na staršom e-shope, je nutné sa registrovať nanovo. Registráciu uskutočníte kliknutím "Registrácia" v pravej hornej časti e-shopu.

2. Je potrebné vytvoriť si účet pre nákup tovaru?

Nie, účet nie je potrebný, avšak v prípade registrácie získate výhody spojené s vernostným systémom.

3. Kde nájdem informácie o objednávke?

Informácie o objednávke možno nájsť v položke "Info o objednávke". Po vyplnení emailovej adresy a čísla objednávky možno vykonať zmenu adresy doručenia alebo úhradu objednávky online. V prípade registrovaných zákazníkov sa vypĺňa iba číslo objednávky.

1. Prečo sa mi vymazali produkty z košíka?

Košík sa pravidelne maže každý deň o 3:00 nadránom, preto odporúčame začatú objednávku dokončiť v rovnaký deň.

2. Kde nájdem bližšie informácie o produkte?

Po kliknutí na produkt sa zobrazí popis produktu, každý produkt má uvedenú aj jednotkovú cenu.

3. Aká je krajina pôvodu produktov?

Všetky produkty, ktoré zakúpite na stránke Sladučké ovocie majú takmer výsostne slovenský pôvod (e-shop obsahuje aj potraviny, ktoré boli vypestované na Slovensku, ale spracované mimo SR ako aj potraviny, ktoré boli vypestované mimo SR a spracované na Slovensku, viď popis výrobkov), ide o domácu produkciu a produkciu regionálnych partnerov.

4. Omylom som si zvolil/a nesprávne množstvo produktu, ako mám postupovať?

Prejdite do košíka a zmeňte množstvo na požadovanú hodnotu. 

5. Prečo niektoré produkty v akcii nemôžem objednať vo vyššom množstve?

Akcie sa opakujú a obmedzené množstvo je rátané na priemernú spotrebu jednej domácnosti s dôležitým účelom, aby sme akciové množstvo ponúkli čím viac ľuďom. 

6. Dostal/a som kupón, ako ho využijem?

Zľavový kupón možno zadať v pokladni, spravidla je platnosť kupónu po obdržaní 3 mesiace, pri kupóne v hodnote 30 € a viac je platnosť kupónu 6 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Z kupónov sa zároveň nevydáva, preto odporúčame nákup minimálne v hodnote kupónu. Kupón zaniká ukončením doby jeho použitia. Bližšie informácie nájdete v obchodných podmienkach.

7. Ako mi bude zaúčtovaná cena, ak už skončila akcia?

Akcie, s výnimkou nadštandardných akcií, sa menia na dennej báze alebo do vypredania šarže, pričom je platná cena, ktorú si zákazník zvolí pri odoslaní objednávky. Cena tak ostáva v platnosti aj po skončení akcie, pokiaľ bude doručená zákazníkovi.

8. Ako zaplatím za objednávku?

Objednávka sa uhrádza vodičovi v hotovosti alebo v hotovosti či kartou v prípadne externej kuriérskej služby.

1. Kedy mi príde objednávka?

Plán rozvozu s predbežnými časmi môžete nájsť na stránke Plánu rozvozu.

Objednávky prijímame 1 deň pred rozvozom do 07:00, s výnimkou pondelka, kedy ich prijímame 2 dni pred rozvozom (do soboty) do 17:00. Záväzný termín Vám príde do SMS, pričom v deň rozvozu obdržíte aj upresňujúci čas príchodu a telefónne číslo vodiča.

2. Potrebujem zmeniť adresu doručenia, kde je možné zmenu ohlásiť?

Zmenu adresy doručenia môžete uskutočniť prostredníctvom stránky "Info o objednávke".
V deň rozvozu hláste, prosím, zmenu priamo vodičovi na čísle uvedenom v SMS.

3. Prebieha rozvoz aj v rámci obcí?

Áno, rozvoz prebieha aj v rámci obcí. Dostupnosť rozvozu si možno overiť v pláne rozvozu. Dovoz na adresu zahŕňa vykládku po prvé uzamykateľné  dvere.

1. Prečo ste takí lacní?

Predaj cez internet nám umožňuje minimalizovať straty pri čerstvých produktoch a zároveň je dlhodobou podmienkou firmy priniesť slovenskú kvalitu pre každého bez rozdielu príjmu!

2. Ako môžete garantovať vysokú kvalitu?

Vyberáme si veľmi poctivo obchodných partnerov a každej spolupráci predchádza kontrola podmienok pestovania a vlastná koštovka a tieto kontroly sa nikdy nekončia prvým stretnutím, sú praktizované neustále tak, aby sme pre Vás dokázali zabezpečiť vzornú kvalitu pri každej objednávke.

3. Ako vyjadrím (ne)spokojnosť s objednávkou?

Ak ste s doručenou objednávkou spokojný, môžete nám zanechať recenziu na našej FB stránke. Pokiaľ chcete reklamovať objednávku alebo jej časť, kontaktujte nás cez kontaktný formulár alebo mailom na info@sladuckeovocie.sk alebo na našej FB stránke.

4. Nenašli ste odpoveď?

Kontaktujte nás mailom na info@sladuckeovocie.sk alebo na našej FB stránke.